Πως σχετίζεται ο ύπνος με την αυτοβελτίωση.

Ο ύπνος είναι ένα θέμα που με απασχολεί πολύ τελευταία καθώς για εμένα σχεδόν ο μοναδικός θα έλεγα λόγος που ξενυχτούσα τα βράδια ήταν οι ώρες μου μπροστά στο κινητό χαζεύοντας 5 minutes crafts στο YouTube. Για το 2021 όμως αποφάσισα να φτιάξω την ποιότητα του ύπνου μου. Έχω ήδη κάνει κάποια πολύ μικρά βήματα και συνεχίζω δυναμικά. Σήμερα όμως θα σου αφηγηθώ γιατί για εμένα προσωπικά ο ύπνος είναι πολύ σημαντικός στο όλο κομμάτι της αυτοβελτίωσης. 

Πως σχετίζεται ο ύπνος με την αυτοβελτίωση.

Ο σωστός ή ο κακός ύπνος επιρεάζει όλη σου την ύπαρξη. 

Όσο μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου δεν κοιμάμαι καλά έχω και περίεργη καθημερινότητα. Νιώθω πιο ενεργή τις ώρες που κανονικά θα έπρεπε να χαλαρώνω και όταν καλό θα ήταν να κοιμάμαι χαζεύω σε μια οθόνη είτε ακόμη και δουλεύω. Εδώ όμως θέλω να σου πω ότι το να δουλεύεις μέχρις τις 12 παρά 1 τα μεσάνυχτα μόνο καλό δεν σου προσφέρει. 

Όταν δεν κοιμάσαι σωστά δεν έχεις και καθαρό μυαλό. Συνήθως δεν παίρνεις σωστές αποφάσεις και λειτουργείς με αυθορμητισμό καθώς δεν έχεις άλλη επιλογή. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό εννοείται, όμως στο κομμάτι της αυτοβελτίωσης δεν βοηθάει τόσο πολύ ο αυθορμητισμός καθώς δεν βοηθάει και στο πρόγραμμα. 

Για εμένα ένα σημαντικό κομμάτι της αυτοβελτίωσης είναι ο προγραμματισμός να ξέρεις τι θα κάνεις και πότε. Όταν δεν κοιμάσαι όμως καλά,είτε ξεθεώνεσαι στη δουλειά ή όλα πάνε πίσω. Ας πάρουμε ένα απλό παράδειγμα. Σου ζητάει ο σύντροφός σου να κάνεις μια δουλειά στο σπίτι, πχ. να μαγειρέψεις μέχρι τις 4 το μεσημέρι που θα γυρίσεις από τη δουλειά.  Όμως εσύ δεν κοιμήθηκες καθόλου καλά τα βράδυ, είχες άλλες δουλειές οι πιο σημαντικές να κάνεις και καθιστερισες και αυτό τι σου προκαλεί; 

Άγχος

Που είναι το χειρότερο πράγμα στη καθημερινότητα μας.  

Πως σχετίζεται ο ύπνος με την αυτοβελτίωση.


Που θέλω να καταλήξω;
Φτιάξε το πρόγραμμα του ύπνου σου, όσο μπορείς καλύτερα , καθώς θα έχεις πολλά οφέλη. 

Μείωση του στρες , περισσότερος χρόνος, καλύτερη διάθεση το πρωί, συγκεκριμένη ρουτίνα και άλλα πολλά. 

Εγώ στη προκειμένη φάση παλεύω διακαώς να μειώσω την επαφή με το κινητό πριν τον ύπνο. Σχεδόν να την εξαφανίσω. Και επειδή είναι ένα πρόβλημα που απασχολεί πολλούς πιστεύω όταν δω μεγαλύτερη βελτίωση θα σου μιλήσω περαιτέρω για αυτό. 


Εσένα τι σε αποτραβάει από ένα καλό και βαθύ ύπνο; 


Pin this:

Πως σχετίζεται ο ύπνος με την αυτοβελτίωση.


2 Comments

  1. Ax προσωπικά χρόνια πολλά έχω θέμα με τον ύπνο, μπορεί να κοιμάμαι και 3-4 ώρες όλες κι όλες την ημέρα και αυτές το βράδυ. Ξυπνάω καθημερινά 5 το πρωί για τη δουλειά οπότε άστα να πάνε. Αλλά προσπαθώ πολύ να καλυτερέψω την σχεση μου με τον ύπνο και να κοιμάμαι προτίστως καλά.
    Καλό Σαββατοκύριακο κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μαρτύριο προσωπικά να μην κοιμάμαι καλά. Μπορεί απλά να μην έχω διάθεση μέχρι και πονοκέφαλο. Άστα να πάνε. 😅

      Διαγραφή